Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T17:05:37+01:00
Uwazam ze najwiekszy wplyw na bohatera wywarl duch przyszlych swiat bozego narodzenia.wizja swojej wlasnej smierci i ludzi cieszacych sie z tego powodu naprawde go przerazila. tak jak zreszta smierc malego synka jego pracownika kancelari.widzac to wszystko i ludzi okradajacych jego dom postanowil naprawde sie zmienic i z nieznosnego starucha stal sie naprawde pelynm serca czlowiekiem widzacym potrzeby innych. ;)

mam nadzieje ze pomoglam ;)
pozdrawiam. :p
2010-02-05T17:05:43+01:00
Duch Jakuba Marleya, który był jego partnerem w interesach. bohater zobaczył jak cierpi pod ciężarem łańcucha win, które popełnil za swojego życia. zdał sobie sprawę że i tak może wyglądac jego pośmiertne życie.
2010-02-05T22:20:32+01:00
Duch przyszłych świąt Bożego Narodzenia.!;)
Bohater zobaczył że po śmierci nik nie bedzie po nim płakać;-)
pozdrawiam;*