Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T09:37:51+01:00
Witam jestem kadet - uczeń szkoły rycerskiej założonej w 1765 roku w letniej rezydencji króla Jana Kazimierza. Edukacja odbywa się tu w sposób nowoczesny uczą nas języka Polskiego przyrody historii języków obcych oraz szermierki.
2010-02-06T10:29:09+01:00
Ymmm...
2) Kiedy chodzilem doszkoly rycerskiej cieszylaem/am sie z tego powodu jednak mileismy tam duzo pracy. Bylam w grupie np numer 6 , która miala zajecia poranne. Uczylismy sie jak zachowuje sie rycerz . Wstawalismy juz o 5 rano albo wczesniej kiedy slonce wschodzilo w naszej sali wszystkie cwiczylysmy do zajec.Najpierw nauka odbywala sie na rzeczach , które nie yly prawdziwe ....
Czy cos takiego nie mam zaardzo weny dalej musisz sama ;/;/
Chyba ze cos wymysle jeszcze
POWODZENIA.!!!