Odpowiedzi

2010-02-05T17:12:53+01:00
Ludzie komunikowali sie pomiedzy listami a dawniej gołębiami a teraz sa do tego telefony sms
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:14:56+01:00
Dawniej ludzie pisali listy lub odwiedzali się w domach aby móc się porozumieć. Dziś listy są już nie modne i coraz rzadziej odwiedzamy znajomych w domu. Porozumiewamy się ze sobą poprzez wysyłanie sms-ów, rozmową przez telefon, czy też e-maila.(ogólnie przez internet)
8 3 8