Oblicz, ile jest wody w120 g tego syropu.

Pini Siropus
Skład syropu (zawartość w 120 g):

wyciąg sosnowy 7,92g
wyciąg płynny z glistnika 0,192g
nalewka z kopru włoskiego 1,2g
mleczan wapnia 1,2g
fosforan kodeiny 0,06g
kwas fosforowy 0,12g
cukier 74,4g
woda ?

2

Odpowiedzi

2010-02-05T17:11:04+01:00
120g całość - 7,92g- 0,192g - 1,2g- 1,2g - 0,06g - 0,12g - 74,4g = 34,908g

Ilość wody wynosi 34,908g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:11:10+01:00
120-(7,92+0,192+1,2+1,2+0,06+0,12+74,4)=120-85,092=34,908g wody