Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:13:03+01:00
Robinson kochal rosliny i zwierzeta. zyl z nimi w zgodzie. mieszkajac na wyspie niejednokrotnie widzial wiele cudownych i pieknych gatunkow roslin i zwierzat. osobiscie uwazam ze jest on wielbicielem natury
20 3 20
2010-02-05T17:14:38+01:00
Robinson był odważny i sympatyczny, ale też uciekł z domu bez wiadomości rodziców.

Robinson był bardzo uzdolniony.Na tej bezludnej wyspie umiał wykrzesac ogień, robić garnki i różne inne rzeczy.

Wszyscy go lubili on równiez był dla innych miły, sympatyczny.Przykładem jest to że traktował Piętaszka jak jego przyjaciela.

Moim zdaniem Robinson był dobrym człowiekiem i pomimo wad uważam go za pozytywnego człowieka.
17 2 17