Odpowiedzi

2010-02-05T17:15:48+01:00
Wyobrażam sobie je tak , że damy były lalusiowatymi panienkami na wystawy i porzyjęcia . Wiedziały jak się mają zachowywać i zabawiać gości . Były tego uczone. Ich życie musiało być troche ciężkie . Myślę , że noszenie takiego gorsetu musiało być niewygodne . Musiały się ciągle dobrze zachowywać , bez żadnych wpadek . :)
2010-02-05T17:16:44+01:00
Wyobrażam sobie je tak , że damy były lalusiowatymi panienkami na wystawy i porzyjęcia . Wiedziały jak się mają zachowywać i zabawiać gości . Były tego uczone. Ich życie musiało być troche ciężkie . Myślę , że noszenie takiego gorsetu musiało być niewygodne . Musiały się ciągle dobrze zachowywać , bez żadnych wpadek . :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:23:10+01:00
Często wraz z moją babcią wspominamy dawne czasy.Bardzo lubię to robic szczególnie z nią. Babunia opowiada mi wtedy jak żyło się w tamtych eleganckich czasach, a ja wyobrażam sobie życie dawnych dam. Nosiły one piękne suknie z bufiastymi rękawkami,a pod tymi sukniam nosiły majtko-spodnie. w rękach miały małe parasoleczki, które chroniły je przed słońcem.
Myślę, że miały eksluzywne życie. Często chodziły na bale, chociaż cierpiały na tych balach ściśnięte gorsetami dzięki którym wyglądały szczupło.Miały wysoko uniesione fryzur wyglądały trochę jak peruki.Marzę czasami żebym była taką damą. Zachowywałabym się bardzo kulturalnie i nauczyłabym się siadac jak prawdziwa dama.
1 5 1