Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T17:15:59+01:00
I kąt - x | 101 stopni
II kąt - x - 52 stopni | 101 - 52 = 49 stopni

Miara 2 kątów jest równa 150%.Miara jednego z nich jest o 52 stopnie mniejsza niż drugiego . Oblicz miary tych kątów

x + x - 52 = 150
2x = 150 + 52
2x = 202/:2
x = 101
1 5 1
2010-02-05T17:32:01+01:00
1 kąt -1 101stopni

2 kąt - x - 52 stopni | 101 - 52 = 49 stopni

Miara 2 kątów jest równa 150%.Miara jednego z nich jest o 52 stopnie mniejsza niż drugiego . Oblicz miary tych kątów

x + x - 52 = 150
2x = 150 + 52
2x = 202/:2
x = 101
1 5 1