Odpowiedzi

2010-02-05T17:22:14+01:00
1. Właśnie nadszedł mój czas
Nie jestem już sam,
przyjaciół bardzo wielu tu mam.
Jestem radosna,
w mym sercu wiosna.
Wszystkie me marzenia
w końcu doczekają spełnienia.
Ref: To właśnie to,
to życie moje,
serca nastroje,
to właśnie to x2
2. Właśnie nadszedł mój czas
Nie boję się już,
szczęście przecież jest już tuż tuż.
Uśmiechnięta jestem,
w końcu myślę sercem.
wszytko o czym śnię,
właśnie dziś spełni się.
Ref:To właśnie to,
to życie moje,
serca nastroje,
to właśnie to x2
uouououooo

Oczywiście nie z internetu, teraz wymyśliłam. Zresztą możesz sprawdzić. :)
Mam nadzieję że się podoba:) Pozdrawiam!
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:03:38+01:00
Bo tylko życie jest w nas
Było zimne lato choć czasem, słonko świeciło
Na narty się chodziło i wino, pod sklepem się piło
Moja kuzynka śpiewa pod prysznicem solo
A ja sobie wyszłam właśnie na molo
Moja siostra ma dużą willę
I właśnie poszła popływać na chwilę

Ref:::
Daj mi faceta aa i ma być bogaty
Ma mieć Ferrari ii - za Cash nie na raty
Duże mieszkanie ee, a najlepiej willę
I ma mnie ee wciąż słuchać, nie tylko przez w chwilę
Bo jak nie ee, to muu tak przyjebie
Aż tak, że ee dostanie nekrofobie

2 zwrotka:
Dzisiaj uczyłam się ze swojej książki
A później poszłam poskakać na drążki
Mój facet będzie bardzo ociężały
Aż tak ze po prostu wyjdą mi gały
I tak minęły te wszystkie lata
Pozostał mi tylko kawałek świata

ref:::
2010-02-05T18:10:11+01:00
Od miesięcy
Czekam na pewien termin,

ref ; I wyglądam
Ciągle przez okno.
Na Ciebie czekam,
Ciebie szukam wzrokiem.

Kiedy się zjawisz .? Łooo. x2
Może już jutro .? Ooo. x2
Czekam na Ciebie i...
Na uśmiech Twój i śmiech.
I znowu będzie jak za dawnych lat -
Miło i wesoło. Oooo. x2
... Przyjaciółko droga...
Aaaa.. Oooo..
Tęsknie i...

ref ; ...

uouououo x3

xddd. Se pośpiewaj trochę to nawet fajnie wyjdzie xdd. Wiem bo pisałam śpiewając... xddd. heh
1 5 1