Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:18:55+01:00
P = 93

P= ½a * h

a = 31

93 = ½ * 31 * h

h = 93*2/3

h = 6 cm
2010-02-05T17:19:52+01:00

P=93
a=31 b= ?
Z własności trójkąta prostokątnego wiemy, że :
Jedna z przyprost. jest wysokoscią, natomiast druga podstawoą tegoż trójkąta.
Wzór na Pole to : P=ah/2 (czyli ab/2)
Zatem mamy :
93=31*b/2
186=31b
b=6
2010-02-05T17:24:36+01:00
P= 93 cm
a = 31 cm
h = ?

P= a*h / 2

93= 31h/h /*razy 2 obustronnie
186=62h /: podzielic przez 62

h= 3

długosc 2 przyprostokątnej wynosi 3 cm



wydaje mi sie ze dobrze