Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:26:01+01:00
Dodatnia kulke rozladowujemy poprzez umozliwienie doplyniecia do niej ladunkow ujemnych, czyli elektronow, bo tylko takie ladunki moga sie poruszac. czyli dotykajac dodatnio naladowanej kulki dosylamy na nia elektrony
2010-02-05T17:27:34+01:00
Rozładowanie przez uziemienie dodatnio naelektryzowanej kulki polega na tym, że część elektronów z ziemi przepłynie do kulki
1 5 1