Odpowiedzi

2010-02-05T17:33:49+01:00
Podanie
Ośmielem się prosić, by zachciał Pan zgodzić się na dofinansowanie mojej wycieczki do Krakowa. Prośbę swą uzasadniam tym, że niestety, brakuje mi pieniędzy na wycieczkę, a bardzo mi na niej zależy. Piszę pracę o Wawelu i Sukiennicach i potrzebuję opisu własnych przeżyć z tych miejsc, podczas gdy ja nigdy nie miałam przyjemności zobaczyć ich na własne oczy. Uważam że ta wycieczka edukacyjna była by dla mnie bardzo pożyteczna. Niestety we własnych możliwościach nie jestem w stanie jej realizować. Życzliwie potraktowanie przez Pana Dyrektora mej prośby pomoże mi wyjść z trudnej sytuacji o której wspomniałam.
Z wyrazami szacunku
Justyna Kowalska

Mam nadzieję że pomogłam. Pozdrawiam :)
20 2 20
2010-02-05T17:39:41+01:00
Szanowna pani dyrektor !

W imieniu klasy 6 piszę do pani z prośbą o dofinansowanie wycieczki szkolnej na , której bardzo nam zależy . Ma ona na celu zwiedzanie Krakowa , chcielibyśmy też uczestniczyć w zajęciach edukujących .
Niestety większość z nas nie moze przeznaczyć kwoty 450 zł na wycieczke . Prosimy panią o zaspąsorowanie dojazdu do krakowa .




ktoś tam kl 6
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:44:48+01:00
Klasa...
szkoła....
w .....

Do Pana Dyrektora
szkoły....................


Samorząd klasy....... zwraca się do Pana Dyrektora z uprzejmą prośbą o dofinansowanie wycieczki do Krakowa,
organizowanej przez naszą wychowawczynię Panią...................
Wycieczka została zaplanowana na dzień 21 III 2010r.
Ze względu na wysokie koszty przejazdu i ubezpieczenia
prosimy Pana o pomoc finansową w pokryciu tych kosztów.
Kilku z naszych kolegów z powodu znacznych kosztów
musiało z wycieczki zrezygnowac, gdyby szkoła
decyzją Pana Dyrektora zechciała wspomóc nasz wyjazd
moglibyśmy pojechac wszyscy.
Prosimy o przychylne przyjęcie naszej prośby i pomoc w
realizacji naszego przedsięwzięcia.

Samorząd kl................


19 4 19