Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:23:57+01:00
Wchodzisz na tą stronkę:

http://zrzuta.eu/index.php

W białe pole wklejasz ten link:

http://w478.wrzuta.pl/audio/3MHJDHZwGUG/slask_-_gdybym_to_ja_miala_gaska

i klikasz POBIERZ.

W tym momencie ściągasz piosenkę na dysk.
Tyle. Hop siup :D
2 3 2
2010-02-05T17:25:12+01:00
Slade -"Gdybym to ja miała"

kompozytor: Stanisław Hadyna
autor: Zbigniew Pyzik
3 2 3
2010-02-05T17:43:48+01:00
1. Gdybym to ja miała skrzydełka jak gąska
poleciałabym ja za Jaśkiem do Śląska
Lecę ponad gajem , lecę ponad wodą
szukac gdzie to Jaśka srogie losy wiodą.
2.Próżno dziecię gąską ponad ziemią latasz
nie odnajdziesz Jasia w lasach ani chatach
W chłodnej ziemi glebi Jasio twój pracuje
w skałach z górnikami czarne garnki kuje
3. Gwiazdy srebrne gwiazdy, dajcie swych promyko
wezmę je dla siebie wezmę dla górników
Dajże mi swych blasków, słonko na błękicie
niech mój górnik Jasio ma słoneczne życie.
3 3 3