Uzupełnij zadania.

Obecnie znanych jest ..... pierwiastków chemicznych. W przyrodzie występuje ich ...., a pozostałe .... . Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym .... pochodzącym najczęściej od ....... . Jeśli nazwy kilku pierwiastków zaczynają się na tę samą literę, to ..... .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T22:02:15+02:00
Obecnie znanych jest 114 pierwiastków. W przyrodzie występuje ich 90 , a pozostałe otrzymywane sa w wyniku przemian jądrowych . Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym sumbolem pochodzącym najczęściej od nazw państ, nazwisk sławnych ludziw, miast . Gdy nazwy kilku pierwiastków zaczynają się tą samą literą, to występuje w symbolice druga litera mała
12 3 12
2009-10-07T22:03:42+02:00
Obecnie znanych jest 114 pierwiastków chemicznych. W przyrodzie występuje ich 90, a pozostałe otrzymano sztucznie, w wyniku reakcji jądrowych. Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym umownym symbolem pochodzącym najczęściej od nazw państw, miast, części świata, ciał niebieskich, imion Bogów, postaci mitologicznych . Jeśli nazwy kilku pierwiastków zaczynają się na tę samą literę, to do pierwszej wielkiej litery dodaje się drugą lub dalszą małą literę .
7 4 7
2009-10-07T22:13:15+02:00
Obecnie znanych jest 115 pierwiastków chemicznych. W przyrodzie występuje ich 92, a pozostałe otrzymywane są w wyniku przemian jądrowych . Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym symbolem pochodzącym najczęściej od nazw państw, nazwisk sławnych ludzi, miast. Jeśli nazwy kilku pierwiastków zaczynają się na tę samą literę, to występuje druga litera mała .
7 2 7