Odpowiedzi

2010-02-05T17:29:37+01:00
Prawica:
PO
PiS
PSL
Lewica:
SLD
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T17:31:43+01:00
Tu masz wszystko:
http://wybory.wieszjak.pl/partie-polityczne
;)
liczę na najjj.<3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:55:25+01:00


Lewica:
Sojusz Lewicy Demokratycznej [SLD]
Centrolewica
Unia Pracy

Prawica:

Platforma Obywatelska[PO]
Prawo i Sprawiedliwość [PiS]
Polskie Stronnictwo Ludowe [PSL]
Prawica Rzeczypospolitej [PR]

Pozdrawiam ;]
1 5 1