Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:34:01+01:00
* zanik tradycyjnych funkcji rodziny
* postępująca emancypacja kobiet
* chęć realizacji zawodowej i dążenie do sukcesu
* spadek liczby zawieranych małżeństw
* wzrost związków nieformalnych
* wzrost liczby rozwodów
* nie osiądanie minimum socjalnego przez przyszłych rodziców
2010-02-05T17:35:14+01:00
Europejskie małżeństwa coraz rzadziej decydują się na posiadanie licznego potomstwa. Wiekszosc z nich planuje miesc jedno dziecko
Nie brak też takich małżeństw które nie maja dzieci wogole. Wszystko to powoduje ze czynnik urodzen maleje .
2010-02-05T17:39:41+01:00
Oprócz tego co zostało napisane powyżej, mozemy napisac jeszcze:
-konsumpcyjny styl życia
- model rodziny małodzietnej (2+1 lub 2+0),
- rosnąca liczba nieformalnych związków
realizacja zawodowa kobiet