Uzupełnij zdania, wpisując w wolne miejsca wyrazy: romantycy, pozytywiści. romantycznych
a).......... propagowali idee pracy organicznej.
b)Tematyka utworów ........... nawiązywała do legend i podań ludowych.
c)Bohaterowie utworów............ samotnie walczą z niesprawiedliwością i przeciwnościami losu.
d)............ zachęcali do obrony polskiej ziemi
e)............ propagowali krzewienie oświaty nawet wśród najuboższych warstw.
f)............. zachęcali do zbrojnej walki o niepodległość

proszę o szybkie rozwiązanie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:44:05+01:00
A. Pozytywiści
B. Romantycznych
C. Romantycznych
D. Romantycy
E. Pozytywiści
F. Romantycy
166 3 166
2010-02-05T18:09:41+01:00
A) pozytywiści
b) romantycznych
c) romantycznych
d) pozytywiści
e) romantycy
f) pozytywiści
123 3 123