Odpowiedzi

2010-02-05T17:49:09+01:00
0,66km³=660000000m³=660000000000dm³
660000000000dm³=660000000000l
660000000000l/30000l=22000000
Potrzebnych by było 22000000 cystern.
2 5 2
2010-02-05T18:07:24+01:00
0,66km³=660000000m³=660000000000dm³
660000000000dm³=660000000000l
660000000000:30000=22000000

Odp: Do przewiezienia całej wody z jeziora Śniardwy potrzeba 22000000 cystern.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:02:46+01:00
0,66km³=660000000m³=660000000000dm³
660000000000dm³=660000000000l
660000000000l/30000l=22000000
Potrzebnych by było 22000000 cystern.

jak kolega u góry. nie kopiowane ! ^.^
2 4 2