Przetłumacz i napisz jaki jest problem po niemiecku!!!!!!!!!
Mein problem ist das aussehen.Ich habe pickel mein Haar siecht nicht gut aus.Ich habe o-beine.Icch bin hoffnungslos verliebt.Alle lastern ubeer mich und mein aussehen.Auberdem benehme ich mich auberst blood wenn jungs in meiner nahe sind.Was soll ich blob tun?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:56:50+01:00
Moim problemem jest wygląd. Mam pryszcze, moje włosy nie wyglądają dobrze. Mam nogi w kształcie litery "O". Jestem nieszczęśliwie zakochana. Wszyscy plotkują o mnie i moim wyglądzie. Zachowuje się jak głupia gdy chłopcy są w pobliżu mnie. Co mam robić?

Ein Problem ist das Aussehen
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T17:59:55+01:00
Mój problem polega na wyglądzie. Mam pryszcze, moje włosy nie wyglądają dobrze. Mam nogi w kształcie litery o. Jestem beznadziejnie zakochana. Wszyscy plotkują o mnie i moim wyglądzie. Zachowuje się jak głupia gdy chłopcy są w pobliżu mnie. Co należy zrobić ?


Eines Ihrer Probleme ist das Auftreten. Probieren Sie einige Cremes.
2 4 2
2010-02-05T19:32:37+01:00
Moim problemem jest wygląd. Mam pryszcze, moje włosy nie wyglądają dobrze. Mam nogi w kształcie litery "O". Jestem nieszczęśliwie zakochana. Wszyscy plotkują o mnie i moim wyglądzie. Zachowuje się jak głupia gdy chłopcy są w pobliżu mnie. Co mam robić?


Eines Ihrer Probleme ist das Auftreten. Probieren Sie einige Cremes.
2 3 2