Odpowiedzi

2010-02-05T17:49:26+01:00
Rosół
Kotlet schabowy,ziemniaki,sałatka,coola
Ciasto(jabłecznik)
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:50:03+01:00
Śniadanie:

- bułka z masłem, wędliną i pomidorem + herbata
lub
- płatki z mlekiem
lub
- Parówki na gorąco z ketchupem i bułką + herbata

Obiad:

1. Rosół
2. Ziemniaki, kotlet schabowy, surówka z jabłka i marchewki + sok pomarańczowy

Kolacja:

- Kanapka z dżemem + herbata
4 4 4
2010-02-05T17:59:08+01:00
Sniadanie; kanapki z wędliną serem żółtym i pomidorem lub parówka z keczupem + pieczywo,herbata lub kawa z mlekiem

II śniadanie; owoce

obiad; rosół z makaronem, ziemniaki,udko,surówka, kompot

podwieczorek;domowe ciasto, sok, kawa lub herbata
lub galaretka z owocami z kompotu

kolacja;sałatka z kurczaka z rosołu, wędlina, pieczywo
lub w wersji light owoce napój wg uznania
6 4 6