Odpowiedzi

2010-02-05T17:50:08+01:00
Wyznaczniki epiki:
-obecność narratora
-świat przedstawiony
-fabuła i akcja
-zapis prozą (wyjątek Pan Tadeusz
Pozdrawiam ma nadzieję że pomogłam
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:50:19+01:00
Narracja - prowadzona z punktu widzenia postaci należących do świata.
narrator - Podmiot narracji, osoba opowiadająca o wydarzeniach.
świat przedstawiony - jeden ze składników dzieła literackiego, reprezentuje ogół świata przedstawionego w utworze .

Chyba to są wyznaczniki epiki.

PS. Licze na naj:P
10 3 10