Odpowiedzi

2010-02-05T17:49:23+01:00
2. dba o dobro wspolne (narodu)
3. bierze udzial w wyborach
4. szanuje historie ojczyzny
5. zaszczepia swoim dzieciom wzorce patriotyczne

pzdr ;)
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:53:57+01:00
2.Odnosi się z szacunkiem do Polskich tradycji
3.Posługuje się poprawną polszczyzną, nie używa wulgaryzmów
4.Powstrzymuje się od krytyki sławnych i szanowanych polaków
5.Szanuje Polską kulturę
14 3 14