Odpowiedzi

  • kopi
  • Początkujący
2010-02-05T18:35:08+01:00
POZIOMO
1. zdobione jajka
3. ten przed Wielkanocą trwa 40 dni
4. wielkanocny zwykle jest zrobiony z cukru
6. niedzielne rozpoczyna świąteczne świętowanie
9. Wielki poprzedza Święta Wielkiej Nocy
10. jemy je w te Święta w dużych ilościach
11. msza z okazji Uroczystości Zmartwychwstania Pańskiego
12. wielkanocne ciasto
PIONOWO
2. to on daje prezenty na Wielkanoc
3. lany (czyli drugi dzień Świąt)
5. w nim święconka
7. wielkanocne zawołanie
8. w niej buszuje wielkanocy baranek
35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T21:11:15+01:00
Wszystko w załączniku;
- krzyżówka
- opis
Prosze nie zgłaszaj SPAM'u bo bardzo się natrudziłem.
12 1 12