Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:50:53+01:00
Katastrofa giblartarska- katastrofa lotnicza na Gibraltarze, w której zginął generał Władysław Sikorski jest jedną z niewyjaśnionych do dziś zagadek II wojny światowej.
3 3 3
2010-02-05T17:54:41+01:00
AFROSTATAK KATARBIGLARS

KATASTRFA GIBRARLTARSKA jest to katastrofa lotnicza do której doszło 4 lipca 1943 roku. Zginął w niej generał Władysław Sikorski. Jest jedną z niewyjaśnionych do dziś zagadek II wojny światowej.
3 5 3