Odpowiedzi

2010-02-05T17:58:19+01:00
Aby dobrze i z różnorodnością odczuwać zapachy.
2010-02-05T22:26:31+01:00
Żeby bardzo dobrze czuć zapachy i aby je odróżniać
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T23:48:20+01:00
Poniewaz one sie szybko przemeczją i potrzebujemy ich duzo.dzieki nim poznajemy rozne zapach ktore czuje przez kilka minut a póznij nie czujemy poniewaz komorki sa przemeczone
2 5 2