Odpowiedzi

2010-02-05T17:52:45+01:00
Chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu mieli siłę do działania.
W swoich dziełach pokazywał bohaterów, którzy pokonują własne słabości i walczą w obronie ojczyzny, odnosząc zwycieżstwo.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:53:08+01:00
Henryk Sienkiewicz pisał swoje utwory w okresie zaborów. Ludzie byli wtedy przygnębieni a on pisząc je myślał o wolności. Chciał wpoić ideę uwolnienia się wszystkim ludziom. Pokrzepiał ich serca, że kiedyś będzie lepiej.
7 4 7
2010-02-05T17:53:33+01:00
Ponieważ dawał nadzieję polakom na odzyskanie niepodległości..chęć do walki
Chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu mieli siłę do działania.
5 5 5