Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:56:28+01:00
Mądrością i pracą ludzi się bogacą to jedno z prawdziwych polskich przysłowi. Mówi o tym, że jeśli ktoś jest inteligentny i pracowity zawsze zrobi karierę i zarobi pieniądze. My, uczniowie jeśłi będziemy solidnie się uczyć i posiadać dużą wiedzę możemy otrzymać stypendium. Dorośli za swoją pracę otrzymują pieniądze. A jeśli ktoś potrafi dobrze połączyć te dwie cechy ma duże szanse zrobić karierę.

Pozdrawiam :)
1 5 1
2010-02-05T17:58:52+01:00
Moim zdaniem cytat ( mądrością i pracą ludzie się bogacą ) rozumie w ten sposób , że każdy człowiek który jest inteligentny i zarazem mądry oraz ma pracę która mu się podoba może zyskać wiele tzn. nie tylko sławę oraz bogactwo. Człowiek który ciężko procuje może zyskać wiele ale po chwili może też to stracić i czar pryśnie taką sytuacją może być np. zła atmosfera w miejscu pracy itp.


Tyle mam do powiedzenia :D za blędy przepraszam ;*