1.Pod wpływem idei głoszonych przez myslicieli(oswiecenia,odrodzenia)coraz silniejsze stawały się społeczne żądania (poszerzania,ograniczenia)władzy monarchów .domagano sie takze (likwidacji,wprowadzenia)wolności słowa , działalnosci politycznej,swbody wyznawania religii.Cele te zostały zrealizowane (całkowicie,czesciowo).!!!TO z histori macie z nawiasow wybrac!!!
2.Jesli ma ktos 12 lat i trzynascie w tym roku to niecvh napisze do mnie jesli miał kratkowke z matematyki z szecianów i prostopadłoscianów to niech napisze co było w tej kratkowce pilne na teraz plose

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:13:27+01:00
Pod wpływem idei głoszonych przez myslicieli oswiecenia coraz
silniejsze stawały się społeczne żądania ograniczenia władzy monarchów domagano sie takze wprowadzenia wolności słowa , działalnosci politycznej,swbody wyznawania religii.Cele te zostały zrealizowane czesciowo
4 4 4
2010-02-05T18:13:35+01:00
Oświecenia , poszerzania , wprowadzenia , czesciowo
4 4 4
2010-02-05T18:15:08+01:00
Na kartkówce były pola sześcianów,prostopadłościanów,ich objętość i to wszystko.
wzór na pole sześcianu:a*a*a
wzór na pole prostopadłościanu: pp*2+pb*2+pb*2
objętość sześcianu:a*a*a
objętość prostopadłościanu:pp*h
2 3 2