Odpowiedzi

2010-02-05T18:06:31+01:00
Kazał kupic indyka dla biednych.
Świętował Boże Narodzenie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:09:26+01:00
`Scroop był zmierzłym starcem i nie wielbił świąt.
Scroop zrozumiał, że święta są bardzo ważne ponieważ spędza się je w gronie własniej rodziny lub chociaż najbliższych , w jego przypadku był to jego siostrzeniec .
Scroop kupił indyka dla własnego pracownika .
2010-02-05T18:09:55+01:00
Podczas odwiedzin ostatniego ducha scory widział swojom śmierć( każdy się cieszył że umarł na jego pogrzebie była jedna osoba jego siostrzeniec) i to go poruszyło aby się zmienić