Odpowiedzi

2010-02-05T18:11:45+01:00
Krzysztof Kolumb, Vasco Da gama, Ferdynand Magellan, Amerigo Vespucci.

Nie dokładnie zrozumiałam twoje zadanie. Ale chyba były Ci potrzebne 4 nazwy odkrywców geograficznych (?)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:13:15+01:00
James Cook - odkrył liczne wyspy na Oceanie Atlantyckim i Spokojnym m.in. Fidżi,Tonga, Nową Kaledonię, Hawaje.
Krzysztof Kolumb - odkrywca ameryki
Ferdynand Magellan de - udowodnił kulistość Ziemi i połączenie Oceanów.
Zheng He, Madagaskaru, Wschodniej Afryki i krajów arabskich
1 5 1