Odpowiedzi

2009-10-07T22:34:45+02:00
Oblicz jaka jest rzeczywista odległośc pomiędzy 2 miastami jeżeli na mapie w skali 1:225000 wynosi ona 11cm.

Jak to rozwiązac.!?

Pomnożyc 225000 przez 11 ? tak, ale potem wynik zamienic na np. km, bo wynik będzie w cm

czyli: 225000 * 11cm=2475000cm=24750m=24,75km
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T23:44:51+02:00
Tak :) pomnozyc 225000 przez 11, wyjdzie wynik w cm, skreslajac dwa zera wyjdzie wynik w cm, a skreslajac jeszcze trzy zera (jesli to mozliwe!) wyjdzie w km :)
225000 x 11 = 2475000cm = 24750m = 24,750km = 24,75km
kumasz? :)
4 4 4