Odpowiedzi

2010-02-05T18:17:00+01:00
Zachowaniem tolerancyjnym możemy nazwać to , że nie dyskryminujesz ludzi którzy w jakiś sposób nie podobają ci się są np . innej wiary , innego koloru skóry . A nietolerancja na odwrót , czyli nietolerowanie poszczególnych ludzi .
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:17:37+01:00
Zachowania tolerancyjne:
- akceptowanie religii wyznawanej przez innych ludzi
- akceptowanie rasy pochodzenia innego człowieka
- akceptowanie stylu ubioru innych ludzi
- akceptowanie towarzystwa innych osób
- akceptowanie słuchanej przez innego człowieka muzyki itp.

Zachowania nietolerancyjne:
- wyśmiewanie się z religii wyznawanej przez innych ludzi
- rasizm
- wyśmiewanie np. emo, metalów itd.
- wyśmiewanie się z muzyki czy np. filmów które oglądają inni ludzie


Mam nadzieję, że pomogłam ;*
20 4 20