Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:22:51+01:00
Należy nacisnąc klawisz PRINT SCRREN SYS RQ [ http://img03.blogcu.com/images/t/e/k/teknikpcdersleri/print_screen_1255358507.jpg ]
Następnie poprzez "WKLEJ" wkleić do Painta, zapisac gdzie chcemy i gotowe!
2010-02-05T18:22:55+01:00
Musisz na klawiaturze nacisnąć 'Print Screen' i później np. w Paincie, Wordzie albo jakimś innym programie kliknąć 'wklej'. do tego nie trzeba żadnych programów ściągać.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T18:23:53+01:00
Masz klawisz print screeen i wtedy wklejasz do painta ;D