Odpowiedzi

2010-02-05T18:24:34+01:00
V = a x bxh
a=40cm
b= 50 cm
h=?
V=5l=5000cm3
h=V/axb
h=5000cm3/40x50cm2
h=2,5cm

odp. poziom wody podniósł się o 2,5cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:25:06+01:00
V = a x b x h

a = 40cm
b = 50 cm
h = ?

V = 5l = 5000cm³
h= V/a x b
h = 5000cm³ ÷ 40 × 50cm²
h = 2,5cm

Poziom wody podniósł się o 2,5cm
1 5 1
2010-02-05T18:26:21+01:00
40cm * 50cm=4dm*5dm=20dm²
5l/20dm²=0,25dm=2,5cm
1 5 1