Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:39:29+01:00
Okregi przemyslowe:
surowcowe:
Polska: płocki; górnośląski; opolski; sudecki; tarnobrzeski; częstochowski;
Swiat: Zaglebie Ruhry(Niemcy); Rensko-Westfalski; Doniecko - Naddnieprzanski(Ukraina); Zaglebie Pólnocne(Francja); Uralski (Rosja)
portowe:
Polska: Gdanski; Poznanski; Wroclawski; Bielski; Lodzki
Swiat: Londyński; Port( NIemcy); SZanghajski; Paryski;Tokijski
wielkomiejskie:
Polska: Górnośląski; Warszawski; Sudecki; Wroclawski; Staropolski
Swiat: Londynski; Nowojorski; Osaki; Bostonski; Kalifornijski;

Nie jestem pewna czy jest dobrze!
;)
2 3 2
2010-02-05T20:48:58+01:00
SUROWCOWE
Nazwa okręgu,kraj
-doniecki-Ukraina
-uralski-Rosja
-kuzniecki-Rosja
-Fushun-Anshan-Chiny
-północny-Chiny
-Damodar-Indie

PORTOWE
-Keihin-Japonia
-Hanshin-Japonia
-Chukyo-Japonia

WIELKOMIEJSKIE
-paryski-Francja
-centralny-Rosja
-londyński-Wielka Brytania
3 2 3