Odpowiedzi

2010-02-05T18:24:57+01:00
Np. w Paincie wybrać opcję "Wypełnienie Kolorem" wybrać czarne i Ready ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:31:56+01:00
Jeśli chcesz łatwiejszego w obsłudze programu to masz Photofiltre.
-wklejasz jakieś zdj.
-klikasz (po lewej) tą strzałkę ( Selection tool)
-wybierasz jaki chcesz miec kształt , klikasz w Polygon
-zarysowywujesz całe tło,za tobą
-i dajesz wypełnienie
i wszyyystko jasne ;]
a jak lubisz bardziej eksperymentować to Photoshop ; )
2010-02-05T22:09:49+01:00