Odpowiedzi

2010-02-05T18:28:14+01:00
Mozajka - obrazy z kolorowyck kamyków

znakiem pierwszych chrześcijan było Ichthys
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:32:34+01:00
Mozaika-1. obraz wykonany z różnorodnych elementów, np. kolorowych szkieł, małych kolorowych kamyków itp.; także technika wykonywania takich obrazów 2. układ różnorodnych elementów tworzących pewną całość

Pierwszym znakiem chrześcijan była ryba.

Nie wiem czy o to ci chodziło z tym znakiem, ale...
39 2 39
2010-02-05T23:26:48+01:00
Mozaika jest to malowidło zrobione z małych kolorowych kafelków
Pierwszym znakiem chrześcijan była ryba.
15 4 15