Odpowiedzi

2010-02-05T18:32:04+01:00
D₁=6cm
d₂=8cm
a=5cm
h=20cm

pole podstawy=½d₁d₂=½×6×8=24cm²
pole boczne=4ah=4×5×20=400cm²


pole całkowite=pole podstaw +pole boczne
Pc=2×24+400=48+400=448cm²
2 5 2
2010-02-05T18:35:45+01:00
Pp=6x8 :2=16 cm2
Pb = 5 x 20 =100 cm2
Pc= 2x16+100 =148 cm2
Moim zdaniem dobrze .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T20:27:18+01:00
D1=6cm
d2=8cm
a=5cm
h=20cm
Ppb=4×(5cm×20cm)=4×100cm=400cm²
Ppc=400cm²+2×(5cm×5cm)=400cm²+2×25cm²=400cm²+50cm²=450cm²