Yy. Pytanie trochę dziwne co dla niektórych ale ;
Czym myć zęby małym Yorkom .? Szczeniakom... No bo nei wiem czym myć, a muszę i nieważne czemu.. ; P
Np. Tylko wodą, pastą czy czym .? ;dd
Proszę o odpowiedzi tylko tych co mają doświadczenie z Yorkami.
Dam najj.
I jeszcze ;
Do ilu lat średnio Yorki żyją .? Tutaj to jak myślicie ;d;d
MUSZĄ BYĆ ODP. NA OBA PYTANIA ! I TYLKO CI CO MAJĄ KONTAKT Z YORKAMI !!! xdd

3

Odpowiedzi

2010-02-05T18:34:45+01:00
Mozesz myc yorkowi zeby ale specjalna szczoteczka i pasta znajdziesz je w sklepach zoologiczych... a yprki zyja ok 5-10 lat xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:34:47+01:00
Należy myć yorkom zęby . Wiem coś o tym . Jak miałam małego yorka najpierw nie wiedziałam , ale przy pierwszym szczepieniu lekarz ( weterynarz ) powiedział , że jest to potrzebne .
Należy myć specjalną pastą , którą Ci poleci weterynarz ..
I najlepiej kupić ją u niego .
Albo ( także u niego ) kupic specjalną karmę , smakołyki czyszczące ; )

Powodzenia ; )
2010-02-05T19:08:52+01:00
Ja mojemu małemu yorkowi myłam zęby taką specjalną fajną szczoteczką, kupiłam ją w sklepie zoologicznym i pasta jest w takim białym opakowaniu nie pamiętam juz nazwy.
Mój york żył 8 lat. Mojej koleżanki 9 i pół.