PRACA SEMESTRALNA:

Napisz wypracowanie pt. Byc świadomym świętości Boga
CZEKAM O NIEDZIELI! HELP ! DAM WIĘCEJ PKT!
NIE PODAWAĆ MI ODP DOT. ŚWIĘTOŚCI CZŁOWIEKA, MA BYĆ O ŚWIĘTOŚCI BOGA, JAK TY JĄ INTERPRETUJESZ, DLACZEGO BÓG JEST DLA CIEBIE ŚWIĘTY...
INNE ODP USUWAM! :)

2

Odpowiedzi

2010-02-05T19:09:21+01:00
Np. Bog jest dla mnie swiety poniewaz, daje ludziom przyklad czlowieka ktory kocha bliznich, bez wzgledu jacy sa. Dal nam wolna wole abysmy mogli wybierac co jest dobre, a co zle. Naucza nas szacunku do kazdej istoty. Bog za dobre uczynki nas wynagradza a za zle kaze....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:11:08+01:00
"świętość Pana"

Pan Bóg jest dla nas ojcem. Jest istotą której świętości nie da się wytłumaczyć. To po prostu świętość Boża.
Każde z baranków Bożych kocha Boga. Bóg jest świętością, jest przykładem dla nas. On kocha wszystkie swe dzieci jednakowo. Ceni wierność wierzących, ale równo kocha nie wierzących. Jest sprawiedliwym Panem, podobnie jak jego syn Jezus. Potrafi nagradzać za dobre uczynki, a karać za złe. Stworzył nas ludzi. Stworzył nam umysły byśmy mogli myśleć i żyć. Dał na obszar wielki do życia. Dał nam ciepło i światło. Pożywienie i schronienie. Dał nam miłość, jakiej nie da się wytłumaczyć. Dał nam wszystko co dobre. Wiarę jego głosi wiele miliardów osób, a nawet więcej... Głośmy i my jego świętość. On zesłał nam zbawiciela, by oświecić ludzi. On nam oświetla mroczne jaskinie. Oświetla czarne umysły.
Pan jest niewytłumaczalnym dobrem i miłością. Jest naszym wielkim przykładem. Głośmy jego wiarę i my. Przekazujmy kolejnym pokoleniom. Niech cały świat stanie się jego wiernymi dziećmi, kochającymi go miłością, jaką on kocha ich.