Odpowiedzi

2010-02-05T18:38:25+01:00
A. np. zestawienie bieli i czerni
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:40:18+01:00
A) kontrastowe ;
biel i czerń ,
czerwień i róż ,
pomarańcz i żółć ,
i inne takie połączenia
b ) powiększające ;
pastelowe barwy
c) pomniejszające ;
czarny , ciemny fioletowy , bordowy , granatowy ..
odcienie ciemne : )

Mam nadziej , że pomogłam : )
2010-02-05T18:40:30+01:00
Kolory kontrastowe - Kolory Natury np. czerwieny i zieleny
kolory powiększające - Kolory optycznie np. zóły,pomarańczowy
kolory pomniejszające - Ciemne kolory np. czarny,brązowy
1 1 1