Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:39:55+01:00
Szkoła współczesna jest lepsza, ponieważ mamy szerszy dostęp do wiedzy, korzystając z nowoczesnej techniki i literatury, która poparta jest współczesnymi badaniami i wiedzą o wszystkim w świecie.
To było moim zdaniem liczę na naj!;)

Z góry dziękuje
1 1 1
2010-02-05T18:42:06+01:00
Współczesna szkoła jest lepsza ponieważ zasady dotyczące szkoły dawnej są krytyczne pod względem wychowania. w naszej współczesnej szkole uczniowie za złe zachowanie dostają uwagę lub są upomnieni o poprawę zachowania ,lecz w dawnej szkole uczeń dostawał drewnianą linijką po rękach.
1 1 1