Jestem właścicielem biura podruzy - wymyśleć nazwę i logo(loga nie trzeba). Zaproponuję turystom różne formy wypoczynku i poznanie kultury i zwyczajów (potrawy, muzyka, stroje) danego kraju - siedmio dniowa wycieczka (TURCJA) (CHODZI MI O TURCJĘ)

z góry dziękuję i pozdrawiam

2

Odpowiedzi

2010-02-05T18:43:13+01:00
Do Turcji jedz całą zwiedz , urlop wez i na wczasy wybierz sie.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:44:38+01:00
Nazwa tours
Wycieczka do Turcji na 7 dni to 1200zł przelot samolotem w 1 stronę z warszawy o 9.oo, 14.00, 18.00, 23.00 (godziny), hotel W Izmirze 123zł dzienne, wyżywienie 80zł dziennie wszystkie posiłki,dodatkowe atrakcje:basen, sauny, wycieczka na najwyszą górę w Turcji-Ararat 150zł.Można opalać się na pięknej plaży, kąpać się w morzu.W Turcji jest 99% muzułmaninów.W tym kraju jest wiele miejsc do gry w golfa, raftingu,wspinaczki górskiej,nurkowania. Miasto jest otoczone mosrzem Egejskim, Śródziemnym,Czarne.