Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T18:44:24+01:00
5x-12=3x+4 obustronnie -3x +12
2x=16
x=8

6x-18=2x+2 obustronnie +18 -2x
4x= 20
x=5

9x-8=3x+2 obustronnie +8 -3x
6x= 10
x= 3/5

;)
1 5 1
2010-02-05T18:44:31+01:00
1.5x-12=3x+4
5x-3x=4+12
2x=16
x=8

2.6x-18=2x+2
6x-2x=2+18
4x=20
x=5


3.9x-8=3x+2
9x-3x=2+8
6x=10
x=5/3
1 5 1
2010-02-05T18:48:05+01:00
1.
5x-12=3x+4
5x-3x=4+12
2x=16 /:2
x=8

2.
6x-18=2x+2
6x-2x=2+18
4x=20 /:4
x=5

3.
9x-8=3x+2
9x-3x=2+8
6x=10 /:6
x=10/6=5/3=1,(6)
1 5 1