Odpowiedzi

2010-02-05T22:49:20+01:00
Kochana Kasiu
w dniu twojego święta imieninowego pragnę Ci życzyć duuużo zdrowia , szczęścia i pomyślności oraz aby Ci się układało w życiu . !
Marysia :*
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • ull
  • Początkujący
2010-02-05T22:56:05+01:00
Wszystkiego dobrego , słodyczy i zero rozpaczy czy goryczy,
Ocen dobrych i brak zachowań karygodnych,
zadowolenia z koleżanek, by pięknie wyglądał każdy poranek,
miny uśmiechniętej , słońcem muśniętej,
I już tak codziennie, 100 lat Gabrysi ( dowonolne imię)

(podpis)
4 3 4