Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:52:26+01:00
Dziekuje ci Boze za stworzenie delfinow. sa one piekne i mądre jak Ty. prosze Cie aby kazdy czlowiek na ziemi chronil i dbal o zwierzeta. Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen

PS. nie moglam dalej wymyslec ;D
1 5 1
2010-02-05T18:54:30+01:00
Dziękuje ci bogu za stwożenie delfinuw.
Za to że moge je oglądać.
Dziękuje ci bogu.
Wielbie cie za to że mage je kochać.
Dziękuje ci bogu.
stwożenia są bardzo mądre.
Dziękuje ci bogu.
Wielbie cie zato że je stwożyłeś.
Dziękuje ci bogu.
Ament.
1 5 1
2010-02-05T18:54:32+01:00
Panie Boże dziękuje ci za to ze stworzyłęs delfiny. Sa to bardzo madre zwierzęta. Dzieki nim czuje sie szczęśliwsza/szczęsliwszy. Dziekuje ci za to ze maja tak wielki rozum. Sa miłe i kochane. Ozdabiaja nasz swiat tak jak ty tez ozdabiasz całą ziemie. Boże gdyby nie to że stworzyłes te piekne zwierzątka swiat nie byłby pełny. Jestem bardzo szczesliwa ze dałęs nam taki dar. Amen