Odpowiedzi

2010-02-05T18:58:49+01:00
Dane: Szukane:
h=25m m=?
W=150kJ

W=Fg*h
Fg=W/h
Fg=150000/25
Fg=6000
m=Fg/g
m=6000/10
m=600kg
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:58:58+01:00
Dane:
h = 25 m
W = 150 kJ = 150 000 J
g = 10 [m/s²]
Rozw.:
Wykonana praca równa jest energii potencjalnej jaką uzyskała podnoszona płyta czyli
Ep = W
W = mgh
m = W / g × h = 150 000 J / 10 [m/s²] × 25 m = 600 kg
33 4 33