Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:11:35+01:00
1) Czy lubiła chodzić do szkoły?
2) Jaki był jej ulubiony przedmiot?
3) Czego uczył jej ulubiony nauczyciel?
4) Czy miała dobre oceny?
5) Czy w tamtych czasach, czerwony pasek też był od 4,75?
6) Czy miała problemy z jakimś przedmiotem?
7) Czy miała problemy z jakimś nauczycielem?
8) W co bawiła się z koleżankami na przewrach?
9) Czy dużo była osób w jej szkole?
10) Czy dużo osób było w jej klasie?
11) Czy w jej klasie było więcej dziewczynek czy chłopców?
12) Najciekawsze wspomnienie?
13) Najśmieszniejszy nauczyciel/wpadka?
14) Jej ulubiona zabawa szkolna?
15) Czy pamięta większość nazwisk swoich wychowawców?
16) Czy kiedyś też dzieci się stresowały tak samo bardzo przed sprawdzianami jak dzisiaj?
17) Kim chciała zostać będoąc w podstawówce?
18) Czy z chęcią wróciłaby do szkoły?
19) Czym różnią się współcześni nauczyciele od nauczycieli z jej czasów?
20) Czy bardzo różni się młodziesz dzisiejsza od młodzieży z jej czasów?
(putanie 19 i 20 napisałam, mając nadzieję, że rozmawiasz z babcią o tym sprawach i mniej więcej ona wie jak jest u Ciebie w szkole)

~Mam nadzieję, że pomogłam ;)
5 4 5
2010-02-05T19:13:57+01:00
1. W co się bawiliście ?
2. Jak wyglądała wasza szkoła ?
3. Czy siedziałaś w ławce z koleżanką ?
4. Jacy byli nauczyciele ?
5. Czy miałaś dobre oceny ?
6. Jacy byli chłopcy ?
7. Jak wspominasz szkołę ?
8. Czy pisaliście piórem ?
9. Z jakich książek uczyliście się ?
10. Czy w szkole była biblioteka ?
11. Czy czytaliście lektury ?
12. Czy lubiłaś chodzić do szkoły ?
13. Czy w szkole uczyły was tylko panie ?
14. Jak długo szłaś do szkoły ?
15. Czy mieliście wtedy mundurki ?
16. Czy na waszych lekcjach było wesoło ?
17. Czy mieliście zadania domowe ?
18. Czy nauczyciele byli surowi ?
19. Jak długo trwały wasze lekcje ?
20. Ile było klas ?
5 4 5