Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:09:16+01:00
10x-4=5x+8
10x-5x=8+4
5x=12
x=2,4

a w drugim gdzie jest równa się (=) ??

jeśli jest tak :

2x-2=12x+8
2x-12x=8+2
-10x=10
x= - 1
2010-02-05T19:09:36+01:00
10x-5x=8+4
5x=12:5
x=2.4


2x-2=12x+8
2x-12x=8+2
-10x=10
x= - 1



2010-02-05T19:12:00+01:00
10x-4=5x+8
10x-5x=8+4
5x=12 /:5
x= 12/5

2x-2+-12x+18 (jezeli to rownanie ma wygladac tak ze zamiast - ma byc = to rozwiazanie jest takie):
2x-2=-12x +18
2x+12x=18+2
14x=20 /:14
x= 20/14