Odpowiedzi

2010-02-08T19:08:12+01:00
A jaką ty byś chciał mieć żonę ?!? ;} napisz !
Najlepsza Odpowiedź!
  • fe93
  • Rozwiązujący
2010-02-08T20:43:11+01:00
Cóż to za zjawa,
po kuchni się krząta?
To moja żona!
Zerkam, czy sprząta
Nie widzi mnie żona,
z kimś tam plotkuje,
lecz gdy mnie spostrzegła,
udaje, że gotuje!
I krzyczy na mnie,
10że tak nie wypada-
wchodzić bez pukania,
kiedy ona "gada".
Więc ja tak myślę:
sąsiada zaproszę,
mecz właśnie leci,
a ja go ugoszczę.
Siedzimy już wygodnie,
spiker mecz zapowiada,
nagle żona z koleżanką,
tak nam powiada:
Teraz mój serial,
a jak dobrze wiecie-
wypada przecież
ustąpić kobiecie!
A po serialu,
na zakupy się wybrały-
krótko mówiąc-
zaszalały.
Za prasowanie i gotowanie,
zażyczyły sobie prezentu panie-
i przyznaję szczerze,
z tymi żonami, to głowy urwanie.