Wymień po dwa przykłady zwierząt będących reliktami i endemitami występującymi w Australii.

Relikty:........................................................................
Endemity:.....................................................................


P.S.Jak będzie dobrze daje naj i wszystkie gwiazdki błagam ważne.

P.S.2.Sory pomyliłam się powinno być geografia:)

2

Odpowiedzi

2010-02-05T19:27:48+01:00
Endemity : żółwie słoniowe, Legwan morski
Relikty : widłoroga , tuatarę
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:28:12+01:00
Relikty to np.: stekowce (dziobak, kolczatka) i torbacze (kangur, koala, wombat, kuna workowata).
Endemity np. kazuary, emu i lirogany.




:istotka1995
kangur, miś koala to Relikty !!!!

Pozdr
80 3 80